Warunki dla przedsiębiorców

Niniejsze ogólne warunki handlowe dla przedsiębiorców ("Regulamin") spółki ForestHunt s.r.o., z siedzibą pod adresem Bělehradská 858/23, 120 00 Praga, Republika Czeska (adres do korespondencji ForestHunt s.r.o., Holečkova 2538/5, 370 04 České Budějovice, Republika Czeska), numer identyfikacyjny 17627559, numer VAT CZ17627559, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym pod numerem C 374150 prowadzonym przez Sąd Miejski w Pradze, e-mail petras@foresthunt.eu, numer telefonu +420 603 783 087 ("My" lub "Sprzedawca"), podlegają przepisom § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz, Kodeks cywilny, z późniejszymi zmianami ("Kodeks cywilny"), wzajemne prawa i obowiązki Użytkownika, jako Kupującego, i Nas, jako Sprzedającego, powstałe w związku z lub na podstawie umowy kupna ("Umowa") zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie panlasu.pl.

 Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych użytkownika znajdują się w Polityce przetwarzania danych osobowych, którą można znaleźć tutaj /polityka-prywatnosci/.

 Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Umowy. Umowa i Regulamin są sporządzone w języku czeskim. Możemy jednostronnie zmienić lub uzupełnić brzmienie Regulaminu. Postanowienie to nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Warunków.

 Jak wiesz, komunikujemy się głównie na odległość. W związku z
tym nasza Umowa podlega również wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, które pozwalają nam porozumieć się ze sobą bez jednoczesnej fizycznej obecności Nas i Użytkownika, a zatem Umowa jest zawierana na odległość w środowisku e-sklepu, za pośrednictwem interfejsu strony internetowej ("interfejs internetowy e-sklepu").

 Jeśli jakakolwiek część Warunków jest sprzeczna z tym, co wspólnie uzgodniliśmy w ramach procesu zakupu przez Użytkownika w naszym sklepie internetowym, ta konkretna umowa będzie miała pierwszeństwo przed Warunkami.


I. NIEKTÓRE DEFINICJE

1. Cena oznacza kwotę pieniędzy, którą Użytkownik zapłaci za Towary;

2. Cena wysyłki oznacza kwotę, jaką Użytkownik zapłaci za dostawę Towarów, w tym koszt ich zapakowania;

3. Cena Całkowita to suma Ceny i Opłaty za Wysyłkę;

4. VAT oznacza podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującym prawem;

5. Faktura jest dokumentem podatkowym wystawionym zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług na Cenę Całkowitą;

6. Zamówienie jest nieodwołalną propozycją zawarcia Umowy zakupu Towarów przez Użytkownika;

7. Konto Użytkownika oznacza konto założone na podstawie danych podanych przez Użytkownika, umożliwiające przechowywanie wprowadzonych danych oraz przechowywanie historii zamówionych Towarów i zawartych Umów;

8. Użytkownik jest osobą dokonującą zakupów w naszym sklepie internetowym, prawnie określaną jako kupujący;

 9. Towary to wszystko, co można kupić w sklepie internetowym.


II. POSTANOWIENIA OGÓLNE I INSTRUKCJE

 1. zakup towarów jest możliwy za pośrednictwem interfejsu internetowego sklepu internetowego.

 2. Przy zakupie Towarów obowiązkiem Użytkownika jest podanie nam wszystkich informacji w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą. W związku z tym uznamy, że informacje przekazane nam przez Użytkownika podczas zamawiania Towarów są prawidłowe i zgodne z prawdą.

  1. Regulamin nie ma zastosowania w przypadku, gdy Kupujący jest konsumentem; w takim przypadku stosuje się Regulamin dla Konsumentów. Jeżeli Kupujący poda w zamówieniu lub w umowie kupna numer identyfikacyjny lub numer VAT, uznaje się, że Kupujący zawiera umowę kupna jako przedsiębiorca.
  2. Sprzedający może zmienić lub uzupełnić treść Regulaminu. Postanowienie to nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu zostanie podana do wiadomości poprzez zamieszczenie nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej. Do Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedającym a Kupującym stosuje się brzmienie Regulaminu obowiązujące w dniu jej zawarcia. Jeżeli przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedającym a Kupującym jest powtarzające się świadczenie tego samego rodzaju, Kupujący ma prawo do odrzucenia zmian w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia Kupującemu i może z tego powodu wypowiedzieć umowę na piśmie z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia, który rozpoczyna bieg od dnia doręczenia wypowiedzenia Sprzedającemu.
  3. Do umowy kupna-sprzedaży nie mają zastosowania przepisy §§ 1765, 1766, 1793, 1798, 1799, 1800, 1810 - 1867 Kodeksu cywilnego. Podobnie do umowy kupna-sprzedaży nie mają zastosowania przepisy ustawy nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów z późniejszymi zmianami.


    III. ZAWARCIE UMOWY

    1. wszelka prezentacja towarów na interfejsie internetowym sklepu ma charakter informacyjny i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna w odniesieniu do tych towarów. Paragraf 1732(2) Kodeksu Cywilnego nie ma zastosowania.

    2. umowa jest zawierana na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, przy czym koszty korzystania ze środków komunikacji na odległość ponosi użytkownik. Koszty te nie różnią się jednak w żaden sposób od podstawowej stawki płaconej przez Użytkownika za korzystanie z tych środków (tj. w szczególności za dostęp do Internetu), w związku z czym Użytkownik nie musi liczyć się z żadnymi dodatkowymi kosztami naliczanymi przez nas poza Ceną Całkowitą. Składając Zamówienie, Użytkownik wyraża zgodę na korzystanie przez nas ze środków porozumiewania się na odległość.

     3. Aby Spółka mogła zawrzeć Umowę, Użytkownik musi utworzyć projekt Zamówienia w Sklepie Internetowym. Projekt ten musi zawierać następujące informacje:

     (a) Informacje o
    Towarach, które Użytkownik zamierza nabyć (w Sklepie internetowym Użytkownik wskazuje Towary, których nabyciem jest zainteresowany, klikając przycisk "Dodaj do koszyka");
    (b) Informacje o Cenie, Opłacie za wysyłkę, metodzie płatności Ceny całkowitej oraz żądanej metodzie dostawy Towarów; informacje te zostaną wprowadzone w ramach tworzenia propozycji Zamówienia w interfejsie użytkownika Sklepu internetowego, a informacje o Cenie, Opłacie za wysyłkę i Cenie całkowitej zostaną podane automatycznie w oparciu o Towary i wybraną metodę dostawy;
    c) Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe wykorzystywane w celu umożliwienia nam dostarczenia Towarów, w szczególności imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail;
    d) W przypadku Umowy, na podstawie której będziemy dostarczać Ci Towary regularnie i cyklicznie, również jak długo będziemy dostarczać Ci Towary.

     4) Użytkownik może zmieniać i sprawdzać informacje podczas sporządzania Zamówienia do momentu jego utworzenia. Po sprawdzeniu poprzez naciśnięcie przycisku "Złóż zamówienie", Zamówienie zostanie utworzone. Przed naciśnięciem przycisku należy jednak potwierdzić zapoznanie się z niniejszymi Warunkami i wyrażenie na nie zgody, w przeciwnym razie utworzenie Zamówienia nie będzie możliwe. Pole wyboru służy do potwierdzenia i wyrażenia zgody. Po naciśnięciu przycisku "Zakończ zamówienie" wszystkie wypełnione informacje zostaną przesłane bezpośrednio do nas.

     5) Spółka potwierdzi Zamówienie tak szybko, jak to możliwe po jego dostarczeniu do Spółki, wysyłając wiadomość na adres e-mail podany w Zamówieniu. Potwierdzenie będzie zawierać podsumowanie Zamówienia oraz niniejszy Regulamin. Potwierdzenie Zamówienia przez Spółkę stanowi zawarcie Umowy pomiędzy Spółką a Użytkownikiem. Warunki obowiązujące w dniu złożenia Zamówienia stanowią integralną część Umowy.

     6. Mogą wystąpić sytuacje, w których Spółka nie będzie w stanie potwierdzić Zamówienia Użytkownika. Obejmuje to sytuacje, w których Towary nie są dostępne lub gdy Użytkownik zamówi więcej Towarów niż jesteśmy w stanie dostarczyć. Jednakże, zawsze z wyprzedzeniem dostarczymy Użytkownikowi informacje o maksymalnej liczbie Towarów w ramach Sklepu Internetowego i nie powinno to być dla Użytkownika zaskoczeniem. W przypadku, gdy istnieje jakikolwiek powód, dla którego nie możemy potwierdzić Zamówienia, skontaktujemy się z Użytkownikiem i prześlemy mu ofertę zawarcia Umowy w formie zmienionej w stosunku do Zamówienia. W takim przypadku Umowa zostanie zawarta w momencie potwierdzenia przez Użytkownika naszej oferty. 

     7) W przypadku podania w Sklepie Internetowym lub w propozycji Zamówienia oczywiście nieprawidłowej Ceny, nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia Użytkownikowi Towarów po tej Cenie, nawet jeśli Użytkownik otrzymał potwierdzenie Zamówienia, a tym samym Umowa została zawarta. W takiej sytuacji niezwłocznie skontaktujemy się z Użytkownikiem i prześlemy mu ofertę zawarcia nowej Umowy w formie zmienionej w stosunku do Zamówienia. W takim przypadku nowa Umowa zostanie zawarta z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika naszej oferty. W przypadku, gdy Użytkownik nie potwierdzi naszej oferty nawet w ciągu 3 dni od jej wysłania, będziemy uprawnieni do odstąpienia od zawartej Umowy. Za oczywistą omyłkę w Cenie uważa się na przykład sytuację, w której Cena nie odpowiada zwykłej cenie u innych sprzedawców detalicznych lub brakującą lub brakującą cyfrę.

     8) W przypadku zawarcia Umowy Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty Ceny Całkowitej.

     9) Jeśli Użytkownik posiada Konto Użytkownika Hurtowego, może złożyć Zamówienie za jego pośrednictwem. Jednakże nawet w takim przypadku Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności, prawdziwości i kompletności wstępnie wypełnionych danych. Sposób złożenia Zamówienia jest jednak taki sam, jak w przypadku Kupującego nieposiadającego Konta Użytkownika, z tą różnicą, że nie jest konieczne wielokrotne uzupełnianie danych identyfikacyjnych.

     10) W niektórych przypadkach umożliwiamy skorzystanie z rabatu na zakup Towarów. Aby rabat został przyznany, należy wpisać dane dotyczące rabatu we wcześniej wyznaczonym polu w propozycji Zamówienia. Jeśli to zrobisz, Towary zostaną dostarczone ze zniżką.


    IV. KONTO UŻYTKOWNIKA

    1) Dostęp do Konta Użytkownika jest możliwy po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym.

     2. Rejestrując się w celu założenia Konta Użytkownika, Użytkownik jest odpowiedzialny za podanie wszystkich wprowadzonych informacji w sposób prawidłowy i zgodny z prawdą oraz za ich aktualizację w przypadku zmiany.

     3) Dostęp do Konta Użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem. Obowiązkiem użytkownika jest zachowanie poufności w odniesieniu do tego dostępu i nieprzekazywanie tych informacji nikomu. W przypadku ich niewłaściwego wykorzystania nie ponosimy za to odpowiedzialności.

     4) Konto użytkownika jest kontem biznesowym i może być wykorzystywane do składania zamówień przez upoważnione osoby trzecie.

     5. możemy usunąć konto użytkownika, w szczególności jeśli użytkownik nie korzystał z niego przez ponad 24 miesiące lub jeśli naruszył zobowiązania wynikające z Umowy.

     6. Konto Użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności w odniesieniu do niezbędnej konserwacji sprzętu i oprogramowania.


    V. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI, ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI

     1. cena jest zawsze wskazana w sklepie internetowym, w propozycji Zamówienia i oczywiście w Umowie. W przypadku rozbieżności między ceną podaną za Towar w Sklepie internetowym a ceną podaną w Propozycji zamówienia, zastosowanie ma cena podana w Propozycji zamówienia i jest ona zawsze taka sama jak cena w Umowie. W Propozycji Zamówienia wskazana jest również cena wysyłki lub warunki, na jakich wysyłka jest bezpłatna.

     2. Całkowita Cena zawiera podatek VAT, w tym wszelkie opłaty przewidziane prawem.

     3) Płatność Ceny Całkowitej będzie wymagana od Użytkownika po zawarciu Umowy i przed dostawą Towarów. a
    ) Przelewem
    bankowym. Informacje dotyczące dokonywania płatności zostaną przesłane w ramach potwierdzenia Zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym, Cena Całkowita jest płatna w ciągu 7 dni.
    b) Natychmiastowy przelew bankowy. W tym przypadku płatność jest dokonywana za pośrednictwem bramki płatniczej ComGate Payments Inc. i podlega warunkom dostępnym na stronie internetowej https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z nami lub wystawcą bramki płatniczej, tj. ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267. W przypadku płatności przelewem bankowym Całkowita Cena jest płatna w ciągu 7 dni.
    c) Inne metody płatności określone w bramce płatności, tj. płatność QR, płatność odroczona i płatność w częściach trzecich bez podwyższenia.
    d) Płatność za pobraniem. W tym przypadku płatność zostanie dokonana przy dostawie Towarów. W przypadku płatności za pobraniem
    , Cena Całkowita jest płatna przy odbiorze Towarów. e)
    Gotówka przy odbiorze osobistym.
     Gotówką można zapłacić za Towary w przypadku odbioru w siedzibie Spółki. W przypadku
    płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Cena Całkowita jest płatna przy odbiorze Towaru.
    f) Na podstawie faktury (płatnej 14 dni od daty wystawienia faktury). 4.

     4) Faktura zostanie wystawiona elektronicznie po dokonaniu płatności Ceny Całkowitej i zostanie wysłana na adres e-mail Użytkownika. Faktura zostanie również fizycznie dołączona do Towaru i będzie dostępna na Koncie Użytkownika.

     5) Własność Towarów przechodzi na Użytkownika dopiero po zapłaceniu Ceny Całkowitej i przejęciu Towarów w posiadanie. W przypadku płatności przelewem bankowym, Całkowita Cena jest płacona poprzez uznanie naszego konta, w przeciwnym razie jest płacona w momencie płatności.


    VI. DOSTAWA TOWARÓW, PRZEJŚCIE RYZYKA USZKODZENIA TOWARÓW

     1. Towary zostaną dostarczone Użytkownikowi w wybrany przez niego sposób, przy czym Użytkownik może wybrać jedną z następujących opcji:
    a) Odbiór osobisty w punkcie odbioru w Holečkova 2538/5, 370 04 Czeskie Budziejowice;
    b) Odbiór osobisty w punktach dostawy przewoźników
    z wyboru w drugim kroku w koszyku
    ;
     c) Dostawa za pośrednictwem firm transportowych z wyboru w drugim kroku w koszyku;

     2. Towary mogą być dostarczane na terenie Republiki Czeskiej i Słowackiej.

     3) Czas dostawy Towarów zawsze zależy od ich dostępności oraz od wybranej metody dostawy i płatności. Szacowany czas dostawy Towarów zostanie podany w potwierdzeniu Zamówienia. Czas wskazany w sklepie internetowym jest jedynie orientacyjny i może różnić się od rzeczywistego czasu dostawy. W przypadku odbioru osobistego w naszej siedzibie, zawsze poinformujemy o możliwości odbioru Towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej.

     4) Po otrzymaniu Towaru od przewoźnika, obowiązkiem Użytkownika jest sprawdzenie integralności opakowania Towaru, a w przypadku jakichkolwiek wad, niezwłoczne powiadomienie przewoźnika i nas. W przypadku wystąpienia
    jakiejkolwiek wady opakowania wskazującej na ingerencję w przesyłkę, Użytkownik nie ponosi odpowiedzialności za przyjęcie Towaru od Przewoźnika.

     5. w przypadku naruszenia przez Użytkownika obowiązku przyjęcia Towarów, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie VI.4 Warunków, nie skutkuje to naruszeniem przez nas obowiązku dostarczenia Towarów Użytkownikowi. Jednocześnie, brak przyjęcia Towarów przez Użytkownika nie będzie stanowić odstąpienia od Umowy pomiędzy nami a Użytkownikiem. Jednakże w takim przypadku będziemy mieć prawo do odstąpienia od Umowy na podstawie istotnego naruszenia Umowy przez Użytkownika. Jeśli zdecydujemy się skorzystać z tego prawa, odstąpienie będzie skuteczne w dniu, w którym doręczymy odstąpienie Użytkownikowi. Odstąpienie od Umowy nie ma wpływu na jakiekolwiek roszczenia o zapłatę Ceny za transport lub ewentualne odszkodowanie.

     6) Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Subskrybenta Towary są dostarczane wielokrotnie lub w inny sposób niż uzgodniono w Umowie, Subskrybent ma obowiązek zwrócić nam koszty takiej powtórnej dostawy. Szczegóły dotyczące płatności tych kosztów zostaną przesłane na adres e-mail Użytkownika podany w Umowie i są płatne w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości e-mail.

     7. Ryzyko uszkodzenia Towarów przechodzi na Użytkownika w momencie odbioru Towarów przez Użytkownika. W przypadku, gdy Użytkownik
    nie odbierze Towarów, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie VI.4 Warunków, ryzyko uszkodzenia Towarów przechodzi na Użytkownika w momencie, w którym miał on możliwość odebrania Towarów, ale z przyczyn od niego niezależnych nie odebrał ich. Przejście ryzyka uszkodzenia Towaru oznacza, że od tego momentu Użytkownik ponosi wszelkie konsekwencje związane z utratą, zniszczeniem, uszkodzeniem lub pogorszeniem stanu Towaru.

     8. w przypadku, gdy Towary nie zostały wymienione jako dostępne w magazynie w Sklepie internetowym i wskazano orientacyjny okres dostępności, zawsze poinformujemy Użytkownika w przypadku:
    a) nadzwyczajnego niepowodzenia w produkcji Towarów
    , w którym to przypadku zawsze poinformujemy Użytkownika
    o nowym przewidywanym okresie dostępności lub informacji, że Towary nie mogą zostać dostarczone;
    b) opóźnienia w dostawie Towarów od naszego dostawcy, w którym to przypadku zawsze poinformujemy Użytkownika o nowym przewidywanym okresie dostawy.

     9. W przypadku, gdy z jakiegokolwiek powodu Spółka nie będzie w stanie dostarczyć Towarów Użytkownikowi nawet w ciągu 30 dni od upływu terminu dostawy określonego w Potwierdzeniu Zamówienia, Spółka i Użytkownik będą uprawnieni do odstąpienia od Umowy.
  4. Sprzedający jest uprawniony do żądania zapłaty pełnej ceny zakupu przed wysłaniem towaru do Kupującego. Postanowienia § 2119 (1) kodeksu cywilnego nie mają zastosowania.
  5. W przypadku opóźnienia w zapłacie ceny zakupu Sprzedający i Kupujący uzgadniają odsetki umowne za opóźnienie w wysokości 0,1% kwoty należnej za każdy dzień opóźnienia oraz karę umowną w wysokości 0,1% kwoty należnej za każdy dzień opóźnienia.




VII. PRAWA WYNIKAJĄCE Z WADLIWEGO WYKONANIA

 1. gwarantujemy, że w momencie przeniesienia ryzyka uszkodzenia Towarów zgodnie z art. VI.7 Towar jest wolny od wad, w szczególności, że: (a) posiada
właściwości, które uzgodniliśmy z Użytkownikiem, a jeśli nie zostało to wyraźnie uzgodnione, to te, które podaliśmy w opisie Towaru lub których można oczekiwać ze względu na charakter Towaru; (b) nadaje się do
celów, które podaliśmy lub do celów, które są zwyczajowo przyjęte dla Towarów tego rodzaju; (
c) jest jakości lub wykonania uzgodnionej próbki, w przypadku gdy jakość lub wykonanie zostały określone na podstawie próbki;
(d) ma odpowiednią ilość i wagę;
(e) spełnia wymagania nałożone na niego przez prawo;
(f) nie jest obciążony prawami osób trzecich.

 2. Prawa i obowiązki stron umowy w odniesieniu do praw wynikających z wadliwego wykonania regulują odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa mające zastosowanie do przedsiębiorców (w szczególności przepisy §§ 2099 do 2117 Kodeksu cywilnego).

 3) W przypadku, gdy Towary są wadliwe, tj. w szczególności, gdy którykolwiek z warunków określonych w art. VII.1 nie jest spełniony, Użytkownik może powiadomić nas o takiej wadzie i skorzystać z uprawnień z tytułu wadliwego wykonania (tj. reklamować Towary), wysyłając wiadomość e-mail lub pismo na nasze adresy wskazane w naszych danych identyfikacyjnych. Użytkownik może również skorzystać z dostarczonego przez nas wzoru formularza, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, w celu złożenia reklamacji. Korzystając z prawa do wadliwego wykonania, użytkownik musi wybrać sposób usunięcia wady i nie może później zmienić tego wyboru, z wyjątkiem przypadków określonych w punkcie 7.4, bez zgody London General Insurance Company Limited. Rozliczymy roszczenie zgodnie z prawem do wadliwego wykonania, z którego skorzystał Klient. W przypadku, gdy użytkownik nie zdecyduje się na usunięcie wady, przysługują mu prawa określone w punkcie 7.6, nawet w sytuacjach, w których wadliwe wykonanie stanowiło istotne naruszenie Umowy.

  1. Obowiązkiem Użytkownika jest powiadomienie i reklamacja wady bez zbędnej zwłoki po jej wykryciu, ale nie później niż trzy dni po otrzymaniu Towaru.

    5 Jeśli wadliwe wykonanie stanowi istotne naruszenie Umowy, Użytkownikowi przysługują następujące prawa: a) do usunięcia wady
    poprzez dostawę nowych Towarów bez wad lub dostawę brakującej części Towarów;
    b) do usunięcia wady poprzez naprawę Towarów;
    c) do otrzymania rozsądnego rabatu od Ceny;
    d) do odstąpienia od Umowy.

    Jeśli użytkownik zdecyduje się na usunięcie wady zgodnie z a) lub b), a my nie usuniemy wady w ten sposób w rozsądnym terminie określonym przez nas lub poinformujemy użytkownika, że w ogóle nie usuniemy wady w ten sposób, użytkownik ma prawa wynikające z c) i d), nawet jeśli pierwotnie nie zażądał ich w ramach roszczenia. Jednocześnie, jeśli Użytkownik zdecyduje się na usunięcie wady poprzez naprawę Towarów, a London General Insurance Company Limited stwierdzi, że wada jest nieusuwalna, London General Insurance Company Limited powiadomi Użytkownika o tym fakcie, a Użytkownik będzie mógł wybrać inną metodę usunięcia wady.

     6) Jeśli wadliwe wykonanie stanowi nieistotne naruszenie Umowy, użytkownikowi przysługują następujące prawa: a) do
    usunięcia wady poprzez dostawę nowych Towarów bez wad lub dostawę brakującej części Towarów;
    b) do usunięcia wady poprzez naprawę Towarów;
    c) do otrzymania rozsądnego rabatu od Ceny.

     7) W przypadku istotnego lub niematerialnego naruszenia użytkownik nie może odstąpić od Umowy ani zażądać dostarczenia nowej rzeczy, chyba że może zwrócić Towary w stanie, w jakim je otrzymał. Nie dotyczy to następujących przypadków:
    (a) jeżeli stan Towarów uległ zmianie w wyniku kontroli przeprowadzonej w celu wykrycia wady
    ; (b) jeżeli Towary były używane przed wykryciem wady;
    (c) jeżeli niemożność zwrotu Towarów w stanie niezmienionym nie była spowodowana działaniem lub zaniechaniem użytkownika; lub
    (d) jeżeli Towary zostały sprzedane, zużyte lub zmienione przez użytkownika w zwykłym toku używania przed wykryciem wady; Jednakże, jeśli miało to miejsce tylko w części, obowiązkiem użytkownika jest zwrot części Towarów, które mogą zostać zwrócone, w którym to przypadku użytkownik nie otrzyma zwrotu części Ceny odpowiadającej korzyściom z użytkowania części Towarów.

     7. w ciągu 3 dni od otrzymania reklamacji potwierdzimy użytkownikowi pocztą elektroniczną, że otrzymaliśmy reklamację, kiedy ją otrzymaliśmy oraz szacowany czas rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzymy reklamację bez zbędnej zwłoki.

     8 Poinformujemy Użytkownika pocztą elektroniczną o rozstrzygnięciu reklamacji.

     9 Postanowienia dotyczące prawa do wad nie mają zastosowania w przypadku:
    a) Towarów sprzedanych po niższej Cenie z powodu wady, dla której uzgodniono niższą Cenę;
    b) zużycia Towarów spowodowanego normalnym użytkowaniem;
    c) Towarów używanych z powodu wady odpowiadającej poziomowi użytkowania lub zużycia, które Towary miały w momencie ich otrzymania;
    d) gdy wymaga tego charakter Towarów.


    VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Odstąpienie od Umowy, tj. rozwiązanie stosunku umownego między Spółką a Użytkownikiem od momentu jego powstania, może nastąpić z przyczyn i w sposób określony w niniejszym artykule lub w innych postanowieniach Regulaminu, w których możliwość odstąpienia jest wyraźnie określona.

    2. Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy Sprzedaży (ze skutkiem od dnia doręczenia odstąpienia Kupującemu) w przypadku naruszenia przez Kupującego jakiegokolwiek zobowiązania określonego w niniejszym Regulaminie, Umowie Sprzedaży lub obowiązujących przepisach prawa odnoszących się do przedmiotu Umowy Sprzedaży.

    3. Kupujący - przedsiębiorca nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

    4. W przypadku odstąpienia od Umowy, Cena zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia skutecznego odstąpienia od Umowy na rachunek, z którego została pobrana lub na rachunek wskazany przy odstąpieniu od Umowy, jednak kwota ta nie zostanie zwrócona przed odesłaniem Towaru do Sprzedającego lub przed udowodnieniem, że Towar został do Sprzedającego odesłany. Prosimy o zwrócenie nam Towarów w stanie czystym, w miarę możliwości wraz z oryginalnym opakowaniem.

    5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Użytkownik musi zwrócić nam Towary w ciągu 14 dni od odstąpienia od Umowy i ponosi koszty zwrotu Towarów do nas. Użytkownik jest z kolei uprawniony do zwrotu Opłaty za wysyłkę przez Spółkę, ale tylko w kwocie odpowiadającej najtańszej oferowanej przez Spółkę metodzie dostawy Towarów. W przypadku odstąpienia od Umowy z powodu naruszenia Umowy przez Spółkę, Spółka pokryje również koszty zwrotu Towarów do Spółki, ale ponownie tylko do wysokości Opłaty za wysyłkę odpowiadającej najtańszemu oferowanemu przez Spółkę sposobowi dostawy Towarów.

    6. Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec London General Insurance Company Limited za szkody w przypadkach, gdy Towary zostaną uszkodzone w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny ze względu na ich charakter i właściwości. W takim przypadku London General Insurance Company Limited wystawi Użytkownikowi fakturę za wyrządzone szkody po zwrocie Towarów do London General Insurance Company Limited z terminem płatności wynoszącym 14 dni. Jeśli London General Insurance Company Limited nie zwróciła jeszcze Klientowi Ceny, London General Insurance Company Limited będzie uprawniona do potrącenia roszczenia o zwrot kosztów z roszczeniem Klienta o zwrot Ceny.

    7. Jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od Umowy w dowolnym momencie przed dostarczeniem Towarów do Klienta, nawet bez podania przyczyny.



    IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

     1. jeśli nasz stosunek prawny z Użytkownikiem ma charakter międzynarodowy (np. wysyłamy towary poza Republikę Czeską), stosunek ten będzie zawsze podlegał prawu Republiki Czeskiej.

     2. Wszelka pisemna korespondencja z Użytkownikiem będzie dostarczana pocztą elektroniczną. Nasz adres e-mail jest wskazany obok naszych danych identyfikacyjnych. Będziemy dostarczać korespondencję na adres e-mail Użytkownika podany w Umowie, na Koncie Użytkownika lub za pośrednictwem którego Użytkownik skontaktował się z nami.

     3. Umowa może zostać zmieniona wyłącznie w drodze pisemnego porozumienia między nami. Jesteśmy jednak uprawnieni do zmiany niniejszych Warunków, ale taka zmiana nie będzie miała wpływu na już zawartą Umowę, a jedynie na Umowę zawartą po wejściu zmiany w życie. Poinformujemy jednak użytkownika o zmianie tylko wtedy, gdy użytkownik utworzył Konto użytkownika (aby mieć te informacje na wypadek zamówienia nowych Towarów, ale zmiana nie daje prawa do rozwiązania umowy, ponieważ nie mamy Umowy, która może zostać rozwiązana) lub mamy dostarczać użytkownikowi Towary w sposób regularny i powtarzalny na podstawie Umowy. Informacje o zmianie prześlemy na adres e-mail użytkownika co najmniej 14 dni przed wejściem zmiany w życie. Jeśli nie otrzymamy powiadomienia od użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania informacji o zmianie, nowe warunki staną się częścią naszej Umowy i będą miały zastosowanie do następnej dostawy Towarów po wejściu zmiany w życie. Okres wypowiedzenia w przypadku złożenia wypowiedzenia wynosi 2 miesiące.

     4. w przypadku wystąpienia siły wyższej lub zdarzeń, których nie można przewidzieć (klęska żywiołowa, pandemia, awarie operacyjne, awarie podwykonawców itp.), nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane w wyniku lub w związku ze zdarzeniem siły wyższej, a jeśli stan siły wyższej trwa dłużej niż 10 dni, zarówno my, jak i użytkownik mamy prawo odstąpić od Umowy.

     5) Przykładowy formularz roszczenia i przykładowy formularz odstąpienia od umowy są załączone do Warunków.

     6. Umowa, w tym Warunki, jest przechowywana przez nas w formie elektronicznej, ale nie jest dostępna dla Klienta. Użytkownik zawsze jednak otrzyma niniejsze Warunki i Potwierdzenie Zamówienia wraz z podsumowaniem Zamówienia pocztą elektroniczną, a zatem zawsze będzie miał dostęp do Umowy bez naszego udziału. Zalecamy, aby zawsze zapisywać Potwierdzenie Zamówienia i Warunki.
  2. W ramach programu Verified by Customers, w którym uczestniczy nasz sklep internetowy, określamy poziom zadowolenia użytkownika z dokonanego zakupu za pomocą ankiet wysyłanych pocztą elektroniczną. Są one wysyłane za każdym razem, gdy dokonujesz u nas zakupu, chyba że odmówisz ich otrzymywania zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Coll. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego. Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ankiet w ramach programu Verified by Customers odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu, który polega na określeniu zadowolenia użytkownika z dokonanego u nas zakupu. Korzystamy z usług podmiotu przetwarzającego Heureka.cz, operatora portalu Heureka.cz, w celu wysyłania ankiet, oceny opinii użytkowników i analizowania naszej pozycji rynkowej; w tym celu możemy przekazywać Heureka.cz informacje o zakupionych towarach i adres e-mail użytkownika. Dane osobowe użytkownika nie są przekazywane żadnym stronom trzecim do ich własnych celów podczas wysyłania kwestionariuszy e-mail. Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się wysyłaniu kwestionariuszy e-mail w ramach programu Customer Verified, odrzucając dalsze kwestionariusze za pomocą łącza w wiadomości e-mail z kwestionariuszem. Jeśli użytkownik wyrazi sprzeciw, nie będziemy dalej wysyłać mu kwestionariusza.

    8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2023 r.

 

 

ZAŁĄCZNIK 1 - FORMULARZ SKARGI

Adresat: ForestHunt s.r.o., Holečkova 2538/5, 370 04 Czeskie Budziejowice, Republika Czeska

Zgłaszanie roszczeń

Data zawarcia Umowy:

 

Imię i nazwisko/Firma:

 

Adres:

 

Adres e-mail:

 

Towary, które są reklamowane:

 

Opis wad Towaru:

 

Sugerowany sposób rozliczenia reklamacji, w stosownych przypadkach, ze wskazaniem numeru rachunku bankowego do udzielenia rabatu:

 

Jednocześnie proszę o potwierdzenie roszczenia, wskazując, kiedy skorzystałem z tego prawa, jaka jest treść roszczenia wraz z moim roszczeniem, w tym data i sposób rozliczenia roszczenia.

 

Data:

Podpis: